Ualmindelig trang til at få en snak med elselskabet

15 september, 2022 | 10:00
Hos Norlys sidder medarbejderne i kundeservice og sveder. Der er knald på, for danskerne kimer dem ned. Der bliver efterspurgt gode råd til, hvordan man kan spare på ellen, hjælp til at forstå regningerne – for kan det virkelig passe de er så høje?! - og ikke mindst spørger folk, om de ikke kan få regningen delt op i mindre bidder.
Foto: Billedarkiv

Det går så vildt for sig, at de onsdag var nødt til at lukke midlertidigt for telefonerne og livechatten hos Norlys. 

I løbet af de seneste måneders energikrise har Norlys oplevet en markant stigning i antallet af opkald til kundeservice. Derfor er der allerede ansat ekstra medarbejdere til at besvare de mange kundehenvendelser.  

For et år siden fik kundeservice i gennemsnit 1.500 opkald om dagen, i sidste uge var der hele 3.500 opkald. I denne uge er antallet af opkald vokset yderligere, og kundeservice modtog mandag og tirsdag hele 8.500 opkald. 

Det skriver Norlys i en pressemeddelelse. 

– Mange af kunderne ringer for at få gode råd til, hvordan de kan spare på energien. Og det vil vi naturligvis rigtig gerne hjælpe dem med. Her og nu henviser vi dem til vores hjemmeside, hvor vi har spareråd til både el- og varmeregningen, siger Mads Brøgger, der er direktør i Norlys. 

Læs Norlys’ spareråd her 

Læs sparerådene til elregningen. 

Læs sparerådene til varmeregningen. 

Del |

Kilde: Via Ritzau

Mest læste nyheder

Seneste nyheder