Lillepot – en fysisk børnetøjsbutik som gik online

Har du handlet hos den lokale børnetøjsbutik for nyligt, så vil du muligvis have opdaget det store udvalg af mærker og kollektioner. En god butik har ikke for mange varer, så kunderne bliver overvældede, men tilstrækkeligt til at holde forretningen dynamisk og relevant for forbrugerne. Det er noget virksomheden Lillepot kender til. Mode og kunst til små mennesker er noget, der sættes højt på dagsordenen hos den onlinedrivende børnetøjsbutik, som forhandler tøj til børn i alderen 0-16. Tidligere solgte Lillepot kun tøj i sin fysiske forretning – men i dag er nettet i høj grad taget i brug som salgskanal for den lille virksomhed.

Soft Gallery er et af de 28 brands, der forhandles hos børnetøjsbutikken, som efterhånden har nogle år på bagen. 1976 lød startskuddet, og frem til 2016, hvor Susanne Vinther overtog virksomheden, har det fungeret som et butiksfirma, der havde forstand på sine kerneværdier. Mode og børnenes velbefindende er vigtige punkter, som driver virksomhedens legende innovation og kunstneriske flor.

Hvorfor Lillepot trumfer de danske børnegarderober

Der er nok at vælge imellem, men udvalget er omhyggeligt udvalgt, og det mærkes på den loyale kundekreds, som Susanne Vinthers virksomhed, Lillepot, har fået i eje. Ifølge virksomhedsejeren vinder virksomheden indpas hos de danske familier grundet deres rodfæstede erfaringer og samtidige nytænkning. De håndplukkede varer består af kvalitetsrige stoffer med en langtidsholdbarhed og imponerende slidstyrke.
Et andet kendetegn ved Lillepot er, at modens tendenser og finesser altid tilstræbes og også gerne følges helt til dør. Dermed kan man som forælder eller gavekøber være sikker på, at man ikke går på kompromis med kvaliteten, og at modebilledet afspejles i børnetøj og legetøj. Der bliver derfor altid taget udgangspunkt i børnene og deres liv, når design og form introduceres i butikkens sortiment.

Dansk forældrefavorit populariseres

Det er ikke kun i den fysiske butik, at der er liv og bevægelse i form af de kunstneriske og legende designs. Da virksomhedens mange års sucessrate havde meldt sin ankomst, blev der i forbindelse med et nytænkende udspil åbnet op for webhjemmesiden. Her finder danske forældre ikke mindre end 28 mærkers unikke designs i form af tøj, skridsikre strømper, uroer og bæredygtigt naturlegetøj. Varianterne er mange, og udbuddet er stort. Lillepot mangler ikke ekstern interesse, og børnene kan glædes derved.

På hjemmesiden er det bl.a. muligt at se modefotos af nogle af Lillepots produkter samt søge inspiration og vejledning til det bedst mulige køb til sin egen lilleput, hvoraf et af de mest populære mærker, de forhandler på webshoppen, er det danske mærke, Soft Gallery.

Kommentarer

kommentarer

Be the first to comment on "Lillepot – en fysisk børnetøjsbutik som gik online"

Efterlad en kommentar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort.


*